zZZZzzZz

Mitt huvud gör ont!
Kom precis tillbaka till farsta, efter en lång dag, kväll och natt!

"skål, nu ska vi ner till freja" - så blev det ikke. Jag och syster började småtjaffsa ( vilket inte är så konstigt då jag varit hos dom en hel del den senaste tiden ) syskonkärlek..woho! Så åkte hem, Morsan och lillesyrran hämtade upp mig i Haninge C, och sen körde mig hem.. Åt middag, sminkade om mig och sen kom Jonas och Nattis och hämtade mig, åkte till farsta, och där blev det bärs, musik och lite skitsnack.. Planerade vad vi skulle hitta på ikväll. Slutade med att vi tog en taxi tillbaka till Högdalen, dock hem till Daniel " ankan " , där vi inte hann vara speciellt länge, men nån öl hann slinka ner iallafall. Sen drog Jag, Nattis, Jonas, Daniel, Mimmi, Madde + kille, Jimmy och thomas upp mot C , tog tuben in till anchor. Tror jag börjar bli gammal eller något, orkar inte lika mycket som förut, tycker inte att det är lika kul ens längre att vara inne i stan och festa. Träffade på Therese ( jimmys syster's kompis ) där inne, babblade lite medans vi stod i kön påväg in. Var inte inne på anchor speciellt länge. Hann beställa en smirnoff, dricka upp den gå på toan, ut till grillen och käka, sen in igen och sen blev det hemgång.
Träffade på Jannike vid rådmansgatans tunnelbanestation, märkligt nog. Hon skulle möta upp Markus i gullmarsplan så hon åkte med oss därifrån till dit. Där resten av oss fick stå och vänta på tunnelbanan mot farsta. Det var nog dom längsta 11 minuterna i mitt liv, frös och ville bara hem! Så nu ligger jag här, i farsta, på nattis soffa och ska strax sova.
Morsan hämtar upp mig imorgon, och då ska vi ner till nynäs igen. Lämna lillsyrran hos hennes pappa i sorunda först och sen ner.
Nåååja :)


//Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0