Torsdag Natt!

Tjoho!
Skrev ett inlägg via mobilen igår när jag väntade på tåget hem från nynäs.
Men det har tydligen försvunnit av någon märklig anledning. Well, åkte i alla fall med 15.35 tåget igår, och mamma kom och hämtade mig i Älvsjö vid 16.30. Sen åkte vi hem, lagade lite käk.. Väl mätta i magen satte vi oss på balkongen och tog ett glas vin ( Jag, morsan och rebecka ) Sen började det droppa in lite folk, som sen blev rätt många ( för att vara onsdag ). Jag, Ante, Nattis, Jonas, Morsan, Matti, Rebecka, Björn, Monica, Per, hon den där, och sen kom det fler när jag precis hade gått och lagt mig ( grymt tidigt faktiskt ) ..
Idag gick jag upp runt 9.30 lagom pigg, och skulle egentligen åkt till huddinge och fikat med PG, men så blev det ju inte.

Sen SKA Embla gumms hit imorgon.. myspys!!!! <3


Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0