Tisdag

Tjoho!
Idag kom tessan och lucas in och väckte mig 07.15 imorse..
Då var det bara att kliva upp och göra sig iordning. Sen gick vi ner och lämnade lucas på dagis och efter det gick vi till kullsta och tog oss en fika, satt där i 3 ½ timme och disskuterade hennes och roger's bröllop och möhippa osv osv. Efter det drog vi hem och käkade lite, spelade skipbo och la oss o solade på balkongen. Så nu har jag jordens jävla solbränna, Aj! Johan dök upp en sväng också, snacka lite skit och sen drog aset ner till hamnen. Så nu sitter jag här, vågar inte gå ut i solen mera. Tessan är och möter roger vid tåget som har varit och jobbat. Andra dagen på sitt nya jobb! woho. Nu längtar jag hem till civilisationen.. Trött som fan på den här lilla byhålan.. Och ändå söker jag lägenhet här nere, jisses!

aja, tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0