Söndag

Go'kväll!
Mamma kom och hämtade mig i farsta vid 14 tiden
, då åkte vi ner till sorunda och lämnade av lillesyrran. Och efter det vidare ner till nynäs.
Stannade tyvär inte så länge. Efter det drog vi till arena och käkade och sen till vällingby och hämtade min lilla gullskrutt <3 <3
Dock gick det inte så lätt som det låter. Jag och morsan fick för oss att " gena genom stan " och hamnade i sundbyberg, solna och överallt förutom i vällingby. Det var nämligen vägarbeten överallt så vägarna var "avstängda".. jävligt idiotiskt att hålla på med sånt på dagarna, tycker jag! well, var hemma igen i högdalen runt 19.30 tror jag. Så, från farsta - sorunda - nynäs - vällingby och till högdalen på 5 ½ timme, snyggt jobbat..HAHA!
Hann inte umgås så mycket med Embla idag då, blev lite mys framför tv'n och sen läggdags för henne. Men vi har en hel vecka framför oss att leka och busa på!

Borsta gaddarna & sova nu / snart!

GodNatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0