Fredag

hallå där!
Igår flyttade jag hem alla grejer och sånt till mamma igen
, efter det körde hon mig till Nynäs, där jag är nu.  Nu sitter jag hemma hos syster, har spelat lite skipbo , ätit en god middag och kollat på film " Percy jackson " helt ok film. Idag verkar inte som att det händer speciellt mycket. Imorgon fyller lillebrorsan år så då ska vi upp dit och gratta honom, sen på kvällen har pappa spelning nere på playan så då ska jag dit i alla fall och kolla på honom och ta nån bärs, mycket trevligt.

Jag och Jimmy har kommit fram till nu att vi bara ska vara vänner, och inte försöka igen när han kommer ut. För Embla's skull så är det bäst att det är som det är nu, att vi kan vara sams och komma överens och allt sånt, än att vi ska försöka igen och det spricker och vi kommer inte överens och det blir tjaffs osv osv. Så det var nog ett klokt beslut. Visst finns känslorna där men när det tog slut mellan oss för 11 månader sen så var det just för att det inte funkade. Så att ...så här fick det bli.

Well.. trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0