Söndag

Har varit full rulle idag också. Vi gick upp vid 9 och gjorde allt det vanliga, pratade med jimmy , sen åkte Jag, Embla, Svärmor, Jannike och Marcus till Ikea, gick runt där och kika lite. Efter det blev det en snabb sväng till Bauhaus för jannike behövde köpa nå speciella skruvar eller något till sina hyllor hon köpte. Sen till Willys i veddesta och handla. Embla somnade i bilen påvägen hem, så när vi kom fram så bar jag ner henne till rummet och hon fortsatte sova. Så då passade jag på att läsa lite och tog en tupplur jag också. Jannike har gått med jordens tandvärk nu ett par dagar och hon är helt svullen på kinden, så nu stod hon inte ut med smärtan längre efter att ha stoppat i sig alla möjliga värktabletter utan resultat. Jannike och svärmor sitter nu på någon slags "tand akut" och lär få sitta där ett par timmar, stackarn! :(

Nu håller jag på att laga mat, Kyckling med potatis och sås. Sen blir det läggdags för Embla och jag ska väll fortsätta läsa lite medans hon somnar, sen får vi se vad som händer och fötter, lär väll kolla på johan falk som går på tv idag.

Pratade precis med Jimmy igen också, får se om jag åker ner till honom nästa helg, eller hur det blir? Embla ska ju ner då med farmor o farfar.

Uppdaterar kanske senare, så kan fröken anonym få ett svar då också.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!

Jag läste din blogg första gången då du och pappan gift er. En fråga bara, e ni fortfarande gifta? Kram

2010-03-22 @ 00:22:53
Postat av: Mickis

Tjalå!

Jasså, jodå vi är fortfarande gifta :D

2010-03-25 @ 14:48:18
URL: http://kickoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0