Måndag

tjena mittbena gott folk!
Klockan var ställd på 07.30 men vaknade inte av den fören 15 minuter efter, men ingen panik! Än.. Väckte tessan men Roger gick upp istället och gjorde kaffe och tog en morgoncigg med mig. Sen gjorde jag mig iordning och fick sällskap av roger som också hade ett ärende nere på stan. Halv 10 mötte jag upp den jag skulle och tog en kaffe på Müllers osv osv, sen vid halv 12 fick jag skjuts hem till tessan igen. Så nu sitter jag här medans hon och roger springer omkring och städar. Pappa kommer hit vid 15 tiden och säger hej, träffar ju inte gubben allt för ofta. Men jag drar väl hem strax efter det, huga ligan.. resvägen ger mig ångest! Men ska bli skönt att få komma hem igen och mysa och leka med dotra!



ANONYM:


Japp, nu vet ALLA att jag inte har jobbat med telefonjobb! har jag något att skämmas över? Haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för anonym person som ställer såna konstiga frågor hela tiden? varje gång jag har vart inne på din blogg så finns det ett svar till den där anonyma personen. Har folk inget liv eller ?

Ha det suuuper mickis :) pusssss

2010-04-05 @ 12:25:20
Postat av: Mickis

Haha! Jadu, jag vet inte VEM det är. Men ett jävla stolpskott är det i alla fall. Nej, DEN har visst inte det. hehe.



Detsamma Elin.

Puss & kram :)

2010-04-06 @ 13:32:27
URL: http://kickoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0