Godnatt

Idag har varit en lång dag. Embla och jag gick upp 08.30, åt frukost och allt sånt där i vanlig ordning. Sen åkte vi med Emblas farmor & farfar till Eskilstuna en sväng för att kolla så inte något tak ramlat in och sånt. Fick med mig min jacka också, som jag saknat hela vintern för att den har varit där ute. På vägen hem stannade vi på pizzerian och käkade. När vi kom tillbaka så stannade jag och Embla ute på tomten och byggde massa "snökakor" / snöslott. Har ju varit riktigt skönt att vara ute idag. Sen in och då blev det mer lek, då Embla älskar att laga mat på sin leksaks spis och pyssla om sina dockor. Så har varit grymt mysigt! Sen åt vi en riktigt god middag " fläskfilé a la gott " haha.. mätt och belåten gick jag och Embla ner och tog ett bad och sen var det dags för henne att sova. Passade på att läsa lite i boken medans hon höll på att somna, börjar bli riktigt spännande nu!

Väl somnat så gick jag upp och så fixade vi iordning chips och dipp, grönsaker med dipp och läsk. Sen kollade jag, svärmor, jannike och marcus på " alice i underlandet " , den var väll sådär. Helt Ok! Sen blev det 2 omgånger Maxi yatzy. Så nu hade jag väll tänkt gå ner och läsa lite till och skriva brev till Jimmy och sen sussa.

Lååång lång dag, men grymt härlig!

Puss & kram.


FRÖKEN ANONYM: Dina kommentarer börjar bli mer och mer underhållande! Det är nästan så man blir lite besviken när man loggar in då du inte kommenterat något. Jag börjar även förstå allt mer hur hjärndöd du är, och det är rätt kul då jag får mig ett gott skratt när jag läser vad du skrivit.

Hur fan tänkte du nu egentligen? leker man vuxen för att man läser en bok? Haha, som sagt du är ett skämt och du får mig att skratta. Så fortsätt med dina små söta kommentarer då du faktiskt är den enda som skriver något överhuvudtaget. Och du verkar grymt desperat efter att jag ska uppdatera då statistiken på ej unika besökare är grymt höga. Så eftersom du försöker säga till mig vad jag ska göra och inte göra, så kan väll jag göra detsamma.
Hur vore det själv att skaffa dig ett liv? då du 24/7 är inne på min blogg och verkar med andra ord inte göra något vettigt på dagarna. Lever på soc och sitter hemma framför datorn och stalkar folks bloggar och klagar som om ditt liv vore som en dans på rosor. Och så kommer det vanliga " Eftersom du väljer att vara anonym så bevisar det hur mycket du står för vad du säger. Men jag bryr mig inte för 5öre om vem du är, så jag ber dig inte säga det heller " Men fortsätt kommentera, så jag har något att se fram emot till när jag loggar in. Puss på rumpan, nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Blir ju nästan lite nyfiken på vad den här anonym skriver... kan du inte publicera så att vi andra kan mobba henne också haha!! För det låter ju inte som någon smart direkt..?

2010-03-25 @ 18:45:40
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0