Baby <3

Precis kommit in igen efter att ha varit och källsorterat och tagit en långt och skön promenad i det fina vädret. Sitter och kollar runt lite på nätet och ska strax ner och lägga Embla, och läsa klart boken. Inatt blir det att gå upp mycket tidigt, runt 03, ska jag väl upp så jag hinner duscha, sminka mig och allt sånt där. Då vi åker senast 04.30. FAN VAD JAG LÄNGTAR! det är bara 6v och ( 2 dagar? ) kvar tills baby kommer hem!! <3



v Jimmy & Embla v


-
Lär inte uppdatera igen fören på Måndag tror jag. Efter besöket hos Jimmy, tar jag bussen hem och är i stockholm igen vid 21.30 typ, och då åker jag raka vägen ner till nynäs. Då jag har saker att göra där på Måndag. Och sen träffar jag ju Tessan, Lucas.. Pappa m. familj allt för sällan nu. Så det blir trevlans att hälsa på.


Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är så jobbigt med människor som inte kan sköta sitt!!



Jag gillar iaf din blogg! :) Hoppas att du fortsätter att skriva trots anonyma kommentarer från folk som inte har något liv! ;) Stå på dig!

2010-03-26 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0