Go'kväll!

Jag och Embla åkte aldrig med morsan och fjanton till sorunda för att lämna Jennifer. Tog en sväng ut och sen hem och lagade lite mat, sen har vi ritat och embla fick till en jätte fin teckning till far sin. Sen har vi pratat med jimmy <3 , och strax ska jag och Embla hoppa i badet / Duschen. Sen hinner vi nog inte så mycket mer idag.
Imorgon ska Tessan till sjukhuset, som inte blev av i torsdags.. Lycka till och det kommer gå jätte bra syster!!! Vet inte om dom kommer förbi här efteråt? men det kan jag inte tänka mig. well well, morgon dagen för mig kommer bli söka MASSOR med jobb, och kolla efter lägenhet! Och såklart mysa med Embla och dra ut till lekparken.

Men nu ska vi duscha & bada. Säger kanske go'natt sen eller något.

 

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0