Torsdag

Igår blev en lyckad kväll. Sköna människor, bra humör och kareoke! Och det känns idag, länge sen jag var såhär bakis. Jag och Matti sjöng ju 2 låtar Marilyn manson - sweet dreams & Elvis presley - Suspicious mind, fyfan säger jag bara, stackars människor som fick stå ut med oss. Men som vi sa " vi står för underhållningen ikväll ". Micke sjöng någon Metallica låt. Grymt duktig! Vid stängning gick vi till tuben som slutat gå, bra jobbat. Så Jag morsan & Micke tog en taxi.. Men vi släppte micke vid gullmarsplan, Sen vidare hem och så lagade jag mat till mig och mami.

Just nu ligger jag i soffan halv död och dunkar lite Soilwork, Disturbed & Arch Enemy! Mycket bra.

Nu blir det en dusch och försöka få i sig något att äta.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0