Torsdag

Somnade inte fören 03.30 typ, kunde inte slutas läsa. Så har läst ut 3:e boken av Twilight. Och nu måste jag vänta ända till på Söndag för att kunna börja på 4an. Eftersom vi inte är hemma i vällingby nu. Mamma kom och hämtade mig och Embla i Tisdags kväll. Igår, var vi ute i lekparken och lekte och sen kom Anton förbi och bytte däck på morsans bil, efter det drog vi iväg till heron city för att mammas dator krashat, så hon köpte en ny. Idag gick vi upp halv 8, då jag ställt klockan. Gjorde oss iordning och drog sedan iväg till Haninge för att lämna över registerutdraget till hon som har hand om vikarie tjosan på dom 3 förskolorna jag kommer vicka på. Sen på vägen hem såg vi Mimmi och hennes urgulliga son James inne vid industiomr. här i högdalen, så med tvärnit så hoppade jag och Embla ut ur bilen och vi tog en promenad med barnen och stannade till på grillen där barnen fick äta lunch. Nu ligger Embla och sover och sen blir det väll ut till lekparken igen , så jäkla skönt ute nu. Annars inga planer.

Puss o hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0