Tisdag

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Efter att jag kom hem från syrran så har det väll inte hänt såå mycket. I Torsdags åkte jag och Embla, Jannike, Jesper, Svärmor & svärfar , Låtta, kotten och Sonny upp till järvsö. Jag och Embla tog det bara lugnt mest. På lördagen var vi ute och åkte snöskoter på isen eller åkte i gummiring efter den, och det var typ sjukt kul, men svårt. Kom hem igen igår. Läste ut 2a Boken av twilight så jag är inne på den 3e nu. Grymt spännande nu eftersom 1 o 2an har jag ju sett på film, så nu kommer det man inte vet något om.

Fick papper idag från folkhögskolan, ska dit på informationsmöte den 12e! wohoo..

Och har fortfarande inte fått hem registerutdraget än men det borde komma nu i veckan, så då ska jag till förskolan också och träffa dom.   Fick visst dom idag! :)

I helgen som kommer, ska jag hem till morsan och hälsa på lite. Har grym hemlängtan! saknar min käre mor.


Puss & kram , skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0