Tisdag

Hallå där!
Jag och Embla vaknade vid 8, gick upp och åt frukost.
Sen vid 9 drog svärmor, dagbarnen och Embla iväg. Dom skulle ut i skogen idag, så jag stannade hemma. Men ska väll strax börja med lunchen så den är klar tills dom kommer hem igen. Senare idag kommer mamma över, antingen med mina grejer som jag lämnade kvar hemma hos henne + brev jag fick från jimmy igår dit. Eftersom jag var hos mamma förra veckan så skickade han det dit men det hann inte komma fram innan jag skulle tillbaka hit. Eller så åker jag och Embla med henne hem, vet inte än hur vi ska göra.
Igår var vi först nere i lokalen på morgonen, sjöng och lite o sånt. Sen var vi ute hela dagen i det fina vädret. Åt middag, pratade med jimmy, badade och sen gick jag och Embla och la oss! Har läst ut sista boken nu och det var väll ett bra avslut, dock VILL jag att det ska komma en 5:e bok! Vill veta mer..

Nu ska jag gå och göra mig iordning och börja med lunchen!

Tjingeling


 Mina Älsklingar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0