Lördag

God Morgon!
Idag blir det fullfart med städning och lite sånt.
Pratade precis med Jimmy, dom stod i kön till någon djurpark. Så mysigt för honom att få en heldag med Embla på utsidan. Men nu är det bara 23 dagar kvar tills älskling kommer ut, wohoo! <3



Anonym:

Jag är som precis vilken jävla människa som helst, är nån inte sjysst mot mig är jag inte sjysst tillbaka och så tvärtom. Så vadå? har jag varit "dum" mot dig någongång? eftersom du säger att jag är en elak person osv och det är darför du inte tycker om mig. Och att du påstår att du vet hur jag fungerar? Jag vet ju inte ens vem du är, så jag vet inte hur jag ska förklara mig. Om det är från NU eller från FÖRUT. Förr var jag en kaxig liten snorunge som tyckte jag var störst, bäst o vackrast! Snackade skit bakom ryggen på folk och lekte allan ballan. Men det är stor skillnad från då och nu. Så om du från förut har dina meningar om mig borde du tänka om, eller inte bry dig alls. Och jag förstår inte vad du menar med " som du skriver om det " ? Jag skriver precis som saker och ting är. Och om det låter överdrivet i dina öron, så är det ju ditt problem och inte mitt. Jag försöker inte få mitt liv att verka perfekt eller att jag är det. MEN saker och ting har börjat vända och det går bra för mig/oss nu.


Ne, nu tänkte jag ta mig en kaffe och ringa syster.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0