Godnatt

Hallå.
Idag vaknade vi runt 7 , gick upp och gjorde oss iordning och åt frukost.
När dagbarnen hade kommit gick vi ner till lokalen där barnen sjöng och lekte. Efter det var det dags att gå hem och börja med lunchen osv. Mamma dök upp här vid 14 tiden , så fick jag sladden till min ena mobil och sen fick jag äntligen en ny fungerande telefon till mitt comviq nummer igen, så nu nås jag även på den, woho! Pratat maaassor med min älskling idag i telefonen, det är helt sjukt att det bara är ynka 14 dagar kvar. Och det känns riktigt bra! Sen mer idag efter det vanliga med dagbarnen och Embla, så har jag STOR-städat, tvättat, hängt upp tavlor på mig och Jimmy och på Embla, satt upp nya lampor osv. Blev riktigt snyggt. Nu har jag precis duschat, Embla sover och jag ska strax ner och kolla på film och sova jag också. Inte hunnit lägga in bilderna idag heller då jag har haft fullt upp med annat, men dom kommer!

Go'natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0