update.

Hann aldrig sätta på en film tidigare idag. Vi drog till Farsta och gick i affärerna där, kändes som vi gick i Alla butiker 100 gånger. Well, knatade åtminstone runt där i 3 timmar. Min söta mor köpte mig 3 par linnen, ett par shorts och en sjal och något linne och så till sig själv.
Fick lite skuldkänslor för att hon betalade mina kläder så när vi var färdig shoppade och drog tillbaka till Högdalen så bjöd Jag mamsen på kina restaurang där vi stötte på Richard och Ante, skoj!!! Så nu är vi mätta och belåtna, och nuuuu så ska vi sätta på filmfan!! Efter det blir det nog fasen Godnatt, har varit en grymt lång dag.

Puss & kram!

Söndag

Hej hopp.
Igår kväll när Embla somnat, så slog vi på en rulle " the strangers ",
Det var en riktig stress film och jag har aldrig tyckt att en skräckfilm varit så jobbig att jag velat stänga av. Men den var fan på gränsen! Den var tydligen baserad på en verklig händelse, vilket gjorde filmen mer vidrig. Dock var den inte LÄSKIG, men den var som sagt jobbig, men riktigt bra.
Well, Tessan och Roger dök upp här för ett tag sen, idag igen
. Dom skulle in till heronCity och glo på bio Sex and the city 2 ! vill också seeeee... Embla sover nu lunch, och Jimmy kommer snart och hämtar henne. Efter det drar jag ner till nynäs. Ska vara där till på Tisdag.


Torsdag

Hoho!
Jag och mamma och lillskruttan tog med oss en filt, lite saft och en tatueringstidning ut och satte oss på den stora gräsmattan precis intill lekparken här utanför
. Så det blev ett par mysiga timmar där, och så fick man lite färg på köpet. Det är väll ungefär vad som har hänt idag. En dag i lekparken helt enkelt. Sen gick vi in och åt middag, sen badade jag Embla och efter det lite mys framför tv'n och nu sover snuttan.. Precis vad jag också tänkte göra nu.



Natti Natti <3

gud så söta vi är =) <3



BUUUS :)

Jag & Embla
2/6 -2010


onsdag

Det blev inte mer än 2-3 timmars sömn inatt. Embla var ju förkyld och hostig redan när vi hämtade henne i söndags. Men sen igår eftermiddag när vi var påväg hem från länna så kräktes gumman, och det upprepades 3 gånger till sen efter det. Snuttan, hon fick inte i sig någon middag och ville inte ha något annat än vatten. Så hon låg på soffan med täcke och kudde och kollade på barnprogram. Gick in och la henne vid 19, och hon somnade rätt fort. Hon älskar när man ligger o klappar henne och tar henne i håret. Men var ju så orolig att hon skulle kräkas när hon sov, så gick in med jämna mellanrum och kollade till henne. Hon vaknade till efter 2 timmar drygt, då fick hon lite vatten först och sen ville hon ha välling så då fick hon det med. Och hon fick till och med behålla det, så det var ju bra. Men jag fick ju ändå ingen ro i kroppen OM det nu skulle hända i alla fall. Så trött som ett as idag, men det är sånt man får ta! Men idag mår hon bättre, fortfarande snuvig och hostig men hon har inte kräkts. Hon har kunnat äta som vanligt, frukost och lunch har vi än så länge tryckt i oss! =) så när hon vaknar ska hon få lite "mellis" någon frukt eller så. Sen ska vi ut till lekparken.




22.  Dagar kvar tills jag fyller 21. Wohoo.

44.  Dagar kvar tills Garagefesten..

88.  Dagar kvar tills Syster & Roger gifter sig

89.  Dagar kvar tills Jag, Tessan & Roger åker till kreta.

121. Dagar kvar tills min lilla prinsessa blir 2 år. <3

RSS 2.0