Måndag

I Fredags drog jag, Tessan, Roger, Elin och Agge till bedarö baren, satt hemma här hos tessan först och förkrökade lite. Mötte upp en polare jag inte träffat på säkert 3 år, så det var skit kul och han följde med dit.. Men blev inte där allt för länge innan det vart tjaffs och hemgång för några utav oss.
I lördags kom pappa och hämtade mig, tessan o roger och så åkte vi upp till dom. Grattade lillebrorsan som fyllde 10. Så träffade vi farmor o farfar också som jag inte träffat på länge heller. Efter det drog vi tillbaka hem till tessan. Glodde på tv och spelade skipbo.. sen efter ett tag fick jag och tessan nå jävla fralle ryck o satte på musik och shake'a loss. Och då började det igen.. då åkte vinet fram och vi gjorde oss iordning och drog till Mix, men klockan var 23,50 när vi kom dit vilket var 10 min kvar till stängning.. så Nej, vi orkade inte röra oss mot bedarö baren denna kväll också, och vi skulle säkert inte kommit in heller för den delen, så vi rörde oss hem igen men humöret var fortfarande fett partyyy!... tills jag somna.
Igår gjorde vi inte mycket. Jag , Tessan o Roger gick till Kvantum och handlade käk, läsk osv osv.. Gick hem , lagade tacos , och dog i soffan. Sen blev det film och sova.
Idag är det väll tänkt att jag ska åka hem.. tror jag! uä, långt.

Jaja, det var våran helg det.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0