sjuker.

usch, feber och ont i kroppen!! Haft det i 3-4 dagar nu, så det var ganska jobbigt att sitta i 4 ½ timme med bil ner till Borås och sen 5 ½ timme på bussen hem. Men det var det ju värt för att få träffa min älsk! <3 Vi satt och spelade Mulle och sen fick vi in lunch vid 12 tiden, glodde lite på tv, babblade lite och mös med Embla. Sen vid 15.30 var besökstiden slut, så då körde mia o perre mig till Bussterminalen och dom åkte vidare med Embla till någon polare som dom kände och skulle sova där. Jag var hemma i stockholm igen vid 21.30 och var helt död då, men min underbara mor hämtade mig då inne i stan.

Idag ska jag åka ner till nynäs.. illa tvungen! Och åker hem igen imorgon.


Anonym:

Verkligen inte, jag har sökt förut, men aldrig haft!
Och om det är så att jag skulle ha pratat med dig PERSONLIGEN om såna saker, så måste du vara någon jag känner väldigt bra? och om det skulle gjort mig till lögnare ( vilket jag inte ens har sagt men att jag har sökt skulle jag ha kunna sagt ) så gör ju det här dig till en vääääldigt falsk människa, och det känns bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0