onsdag

..Kom precis hem. Åkte till farsta C vid 13 tiden, gått runt och kikat lite på kläder, käkade på donken, och sen letade jag efter en bok också. Men jag tycker ju i vanliga fall inte om att läsa ( bortsett från twilight böckerna ) , så jag hittade ingenting som föll mig i smaken riktigt. Så jag är fortfarande utan bok! Men, hittade en sjysst t-shirt till mig själv och en vår jacka, 2 t-shirtar och ett par jeans till min lilla tös. När vi var klara där åkte vi förbi mataffären och köpte glass, kolasås och saft! haha, gottegrisarna själva. Så nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och lägga mig och glo på how i met your mother och sen ikväll kl 21 blir det The benchwarmers. Får se reprisen av Andra avenyn en annan dag, då det jämt krockar med annat.



Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0